کسب و کار

۴ دلیل برای سفر به آلانیا در زمستان

تور آلانیا در زمستان یکی از تورهای ارزان قیمت و فرصتی مناسب برای سفر به این شهر زیباست چرا که این شهر بیشتر به تفریحات تابستانی‌اش مشهور بوده و در زمستان گردشگر کمتری می‌پذیرد. آب و هوای آن نیز در فصل زمستان معتدل و بارانی بوده که همین مسئله فرصتی مناسب برای رفتن به آلانیا و بازدید از جاذبه‌های آن است. اگر به دنبال شهری خوش آب و هوا در ترکیه هستید توصیه می‌کنیم در کنار استانبول و وان، از این شهر دیدن کرده و هوایی تازه کنید. آلانیا در بخش جنوبی کشور ترکیه واقع شده است و فرهنگ و تاریخ این کشور را به خوبی به رخ می‌کشد. حالا برای اینکه دقیق‌تر از مزایای سفر به آلانیا در زمستان مطلع شوید، همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

دلایل مختلفی برای سفر به این شهر زیبا و شرکت در تور آلانیا در زمستان وجود دارد. سواحل زیبا، آب و هوای خوب، خلوت بودن، قیمت مناسب، جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر، تفریحات زمستانی، همه و همه دلایلی محکم برای سفر زمستانی به این شهر زیبا در ترکیه است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر دلایل سفر به آلانیا در زمستان می‌پردازیم.

  1. آب و هوای معتدل آلانیا در زمستان

اولین و مهم‌ترین دلیل برای شرکت در تور آلانیا در زمستان و سفر به این شهر در این فصل، آب و هوای آن است. به طور کلی آلانیا در فصل زمستان آب و هوای معتدل و مرطوبی دارد که همین مسئله موجب می‌شود تا برحی از گردشگرانی که رابطه خوبی با آب و هوای شرجی ندارد، در طول این فصل به این شهر سفر کنند. در واقع افرادی که از مناطق سردسیر قصد سفر به این شهر را دارند، بهترین تصمیم را گرفته‌اند؛ چرا که می‌توانند از آفتاب زمستانی و نم باران لذت ببرند و آب و هوای پاک و مرطوب این شهر را وارد ریه‌های خود کنند.

  1. خوش قیمت بودن سفر زمستانی آلانیا

یکی از دیگر مهم‌ترین مزایا سفر به آلانیا در زمستان، کم بودن هزینه‌های سفر زمستانی در این منطقه گرمسیری است. همانطور که گفتیم این شهر به تفریحات تابستانی خود معروف بوده و بیشتر گردشگران در ماه‌های گرم سال به این منطقه سفر می‌کنند و این قضیه باعث افزایش قیمت‌ها در این ایام می‌گردد. در حالی که هرچه هوا خنک‌تر شده، هزینه سفر نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین در سردترین فصل سال (که در آلانیا به هیچ وجه سرد نیست بلکه معتدل است) قیمت تور آلانیا در کمترین میزان خود است.

  1. خلوت بودن شهر آلانیا در زمستان

بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در تعطیلات نوروز یا تعطیلات تابستانه به شهر آلانیا سفر کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا در فصل زمستان آلانیا خلوت باشد و بتوانید با خیال راحت در شهر بچرخید و از جاذبه‌های گردشگری بدون معطلی دیدن کنید. خلوت بودن آلانیا در زمستان سبب می‌شود تا در صورت شرکت در تور آلانیا در زمستان بتوانید از شلوغی شهر مدتی فاصله بگیرید.

  1. تفریحات زمستانی آلانیا

اگرچه تفریحاتی مثل قایق‌سواری، شنا، اسکیت روی آب، پارک آبی و… را فقط می‌توانید در هوای آفتابی تجربه کنید اما تفریحات جذاب و مفرح دیگری نیز وجود دارد که دلیلی محکمی برای سفر به زمستانی به این شهر زیباست. در ادامه رایج‌ترین تفریحات آلانیا در زمستان را معرفی می‌کنیم.

تور کواد سافاری آلانیا

کواد، موتوری کوچک است که به مینی موتور سیکلت شناخته می‌شود. برای استفاده از این موتور نیازی به گواهینامه ندارید. این موتورها مخصوص جاهای پرفراز و نشیب هستند و می‌توانید در کوه‌های توروس به کواد سافاری بپردازید. زمانی که شما می‌خواهید از این وسیله استفاده کنید، لیدری همراه شماست بنابراین نیازی به نگرانی نیست. این یکی از تفریحات مهیج زمستانی آلانیاست که توصیه می‌کنیم حتما امتحان کنید.

تور کواد سافاری آلانیا

پاراگلایدر آلانیا

در صورتی که هوای آلانیا طوفانی نباشد می‌توانید با پاراگلایدر سفر زمستانی خاطره‌انگیزی در این شهر داشته باشید. پاراگلایدر تجربه پرواز در بالای دریا و ساحل را برای شما فراهم می‌کند و برای افرادی که عاشق هیجان و پرواز هستند گزینه‌ای مناسب است.

قدم زدن در دره سپادره آلانیا

از دیگر تفریحات زمستانی آلانیا، قدم زدن در طبیعت بکر دره ۱۷۵ کیلومتر آلانیا است. در این دره آبشاری زیبا مشاهده می‌کنید و رستوران‌های فوق‌العاده باصفایی در آنجا قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید از طبیعت و غذاهای محلی لذت ببرید.

جیپ سافاری آلانیا

فرصت رانندگی با جیپ‌های روباز را از دست ندهید؛ این فرصتی برای رانندگی در ارتفاع ۱۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا را فرای شما فراهم می‌کند. با جیپ سافاری می‌توانید نهایت هیجان را در کوه‌های توروس و جاده‌های باریک آن تجربه کنید.

حمام ترکی و اسپا آلانیا

حمام ترکی آلانیا را در هر فصلی می‌توانید تجربه کنید؛ اما در زمستان لذتی بالاتر دارد و می‌توانید از سرمای بیرون به گرمای درون حمام پناه ببرید و لذت ببرید.

فستیوال‌های زمستانه آلانیا

از دیگر دلایل سفر به آلانیا و شرکت در تور آلانیا زمستان، شرکت در فستیوال‌های زمستانه است. در این فصل در شهر آلانیا کارناوال‌های مختلف، موسیقی زنده، تخفیف‌های خوب و… اعمال می‌شود. همچنین لذت دیدن بازار سنتی این شهر در کریسمس نیز علتی دیگر برای سفر در این فصل است.

جاهای دیدنی آلانیا در فصل زمستان

جاهای دیدنی آلانیا در فصل زمستان

با سفر زمستانی به آلانیا فرصت بازدید از جاهای دیدنی و جذاب را در خلوتی خواهید داشت. توصیه می‌کنیم در فصل زمستان از جاذبه‌های گردشگری آلانیا که در ادامه معرفی می‌کنیم حتما دیدن کنید:

  • قلعه آلانیا: این قلعه یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی آلانیا است که در فصل زمستان نیز پذیرای توریست‌هاست.

  • آکواریوم آلانیا: این آکواریوم یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آلانیا است.

  • غار داملاتاش: این غار زیبا در نزدیکی آلانیا بوده و در زمستان دیدنی است.

  • پارک ملی کوپرولوکانیون: این پارک در فصل زمستان هوایی بی‌‌نظیر دارد و توصیه می‌کنیم حتما از آن دیدن کنید.

در صورتی که قصد سفر زمستانی مفرح را دارید، با تور زمستان آلانیا می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و مهیج را تجربه کنید. تفریحات آلانیا، جاهای دیدنی این شهر، آب و هوای معتدل و بارانی، قیمت مناسب و ارزان بودن، خلوت بودن آلانیا و… همگی دلیلی برای سفر به این شهر در این فصل است. برای مشاهده قیمت تور ترکیه و قیمت تور آلانیا به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید و ضمن مشاهده قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *