کسب و کار

کامپیوتر نمایشگر لمسی OPS چیست؟

اساسا فناوری عاملی برای موفقیت در‌نظر گرفته می‌شود و این دقیقا همان چیزی است که در ماژول‌های او‌پی‌اس می‌بینیم. بدون بهره‌گیری از ابزار مناسب و تکنولوژی‌های کارآمد، مدیریت کسب‌و‌کارهای امروزی از قبیل: شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، کارخانجات، دفاتر اداری و غیره، فرایندی بس دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که بخش عمده‌ای از کارفرمایان و مدیران، به پنل‌های لمسی و کامپیوترهای خشابی روی آورده‌اند. این امر گروه پرو‌استور را بر آن داشت تا نگاه دقیق‌تری به این تجهیزات فوق‌العاده داشته باشد و اطلاعات بیشتری در این زمینه برای شما فراهم آورد.

ماژول خشابی او پی اس

OPS برگرفته شده از عبارت Open Pluggable Specification و به طور خلاصه به رایانه‌های کوچکی اطلاق می‌شود که در کنار توان پردازشی قابل ملاحظه، بسیار سبک‌وزن هستند. سخت‌افزار آن‌ها همچون کامپیوترهای معمولی به CPU، RAM حافظه ذخیره‌سازی و غیره منتهی می‌شود و ویژگی اصلی آن‌ها این است به راحتی باز‌و‌بسته می‌شوند. این یعنی در صورت نیاز می‌توان به سرعت دستگاه را از نمایشگر جدا کرد و یا به آن متصل نمود. عناوین دیگری نظیر: کامپیوتر خشابی، کامپیوتر یکپارچه و غیره نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود اما اگر بخواهیم در یک جمله آن را معرفی کنیم، نوعی عامل فرم استاندارد شده است که برای نمایشگرهای لمسی تعاملی طراحی می‌شود. حال شاید از خود بپرسید با وجود کامپیوترهای معمولی و سنتی، ماژول OPS چیست؟

در ‌واقع آن‌ها پس از روی کار آمدن پنل‌های تعاملی به صورت گسترده در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفتند. همان‌ طور که می‌دانید نمایشگرهای لمسی به سیستم‌عامل‌های داخلی مجهز می‌شوند که اغلب چندان قدرتمند نبوده و بسیاری از نرم‌افزارهای کاربردی را پشتیبانی نمی‌کنند. همچنین بیشتر آن‌ها تنها از یک نسخه داخلی اندروید استفاده می‌کنند و این در حالی است که بخش بزرگی از برنامه‌ها، با ویندوز سازگاری دارند. در چنین شرایطی، بهره‌گیری از یک کامپیوتر یکپارچه می‌تواند این معضلات را به کلی برطرف کند. او‌پی‌اس‌ها به راحتی بر روی مانیتور لمسی یا پنل‌های تعاملی و ساینیج‌های دیجیتالی قرار می‌گیرند و یک رابط مشترک برای سیستم‌های محاسباتی مدولار تعریف می‌کنند. بدین ترتیب قدرت محاسباتی مورد‌نیاز جهت کنترل و مدیریت نمایشگر را فراهم کرده و تجربه‌ای متفاوت در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برای درک بهتر عملکرد او‌پی‌اس‌ها، بهتر است ابتدا با پنل‌های لمسی بیشتر آشنا شویم.

نمایشگر لمسی چیست؟

پنل تخت تعاملی متشکل از یک صفحه نمایش و همچنین یک گیرنده (دستگاه ورودی) است که می‌توان با استفاده از انگشتان یا قلم‌های مخصوص از آن جهت برقراری ارتباط با سیستم کامپیوتری بهره برد. بنابراین صفحه نمایش ما به فشار و لمس حساس بوده و به سادگی می‌توان با آبجکت‌های نمایش ‌داده شده ارتباط برقرار کرد.

قیمت کامپیوتر خشابی

این فناوری در حال حاضر محبوبیت زیادی بین کاربران حوزه‌های مختلف پیدا کرده است. گوشی‌های هوشمند، مانیتورها و بسیاری از تجهیزات الکترونیکی دیگر، امروزه از این تکنولوژی استفاده می‌کنند تا بازدهی بیشتری برای مصرف‌کنندگان فراهم آورند. پنل‌های لمسی نیز با توجه قابلیت‌های کاربردی و موثر، در اکثر جوامع تجاری، اداری و غیره بکار برده می‌شوند. از این جمله می‌توانیم به کلاس‌های درس و اتاق‌های جلسه اشاره کنیم. در ادامه برخی کاربرد خرید نمایشگر لمسی در حوزه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

کاربرد خرید مانیتور تاچ اسکرین چیست؟

مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و حتی خرده‌فروشی‌ها، یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های مصرف پنل تعاملی محسوب می‌شوند. آن‌ها از این نمایشگرها به منظور معرفی و عرضه محصولات خود استفاده می‌کنند. بسیاری از رستوران‌ها با مجهز شدن به نمایشگرهای تعاملی تجربه‌ای جدید و متفاوت را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند و از این طریق با آن‌ها در تعامل هستند. در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و به طور کل مراکز درمانی هم پنل‌های لمسی نقشی تاثیر‌گذار و حیاتی ایفاء می‌کنند. در کنار آن، بخش قابل ‌توجهی از فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری و صنایع مختلف نیز به استفاده از این تجهیزات کارآمد روی آورده‌اند و سرعت عملکرد اجرایی فرایند‌های مختلف خود را بهبود بخشیده‌اند. یک پنل هوشمند تعاملی در برنامه‌های آموزشی هم کارایی زیادی خواهد داشت. با روی کار آمدن تلفن‌های هوشمند و تمایل شدید کودکان و جوانان ما به تکنولوژی، مسلما سیستم‌های آموزشی سنتی رفته رفته اثر‌گذاری خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل است که هم‌اینک نیز در بسیاری از کشورهای پیشرفته نمایشگرهای لمسی و بردهای هوشمند جایگزین تخته سیاه و وایت‌بردهای قدیمی شده‌اند. بدین وسیله ذهن دانش‌آموزان را متمرکز می‌کنند و همکاری بیشتری بین معلم و دانش‌آموز به وجود می‌آورند. این روند به قدری موثر و فراگیر بوده است که امروزه تولید‌کنندگان محصولات خود را به شکل تخصصی مناسب با اهداف آموزشی به تولید می‌رسانند.

حال این سوال پیش می‌آید که چرا کارفرمایان و مدیران کسب‌و‌کارها، علاقه‌مند به بهره‌گیری از پنل‌های تعاملی و کامپیوتر نمایشگر لمسی هستند. برای پاسخ به این سوال، باید نگاهی به مزایای آن‌ها داشته باشیم. اولین و احتمالا مهم‌ترین مزیت، ایجاد یک پل ارتباطی ساده و کاربر‌پسند میان خدمات‌دهنده و مخاطب است. گاهی مخاطب به عنوان مشتری شناخته می‌شود و گاهی هم کارمندان مخاطب اصلی کارفرما و نمایشگر محسوب می‌شوند. به هر ترتیب تجربه کاربری آسانی که در این تولیدات دیده می‌شود، تقریبا برای هر مخاطبی دلپذیر و جذاب خواهد بود. ثبت دستور و سفارش تنها با چند اشاره دست، کشیدن و بالا و پایین بردن اشاره‌گر، کلیک دکمه‌ها با انگشت، باز و بسته کردن برنامه‌ها، پیمایش در صفحه و اجرای عملیات‌های مختلف به مراتب سریع و ساده است. این رویکرد به ویژه در برخی فعالیت‌ها مانند: خواندن اسناد طولانی، مرور وب‌سایت‌ها و غیره، نمود بیشتری پیدا می‌کند.

کامپیوتر خشابی نمایشگر

چرا ماژول OPS بخریم؟

از کلیدی‌ترین مزایای او‌پی‌اس‌ها این است که قادر به ایجاد یک رابط استاندارد جهانی هستند. این یعنی سازگاری و قابلیت تعویض میان مانیتورها و پخش‌کننده‌های گوناگون را فراهم می‌کنند. از سوی دیگر نصب و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است و بدون نیاز به کابل‌های اضافی و دستور‌العمل‌های پیچیده، می‌توان آن‌ها را به نماشگر متصل یا از آن جدا کرد. چنین قابلیتی باعث می‌شود تا نگهداری و یا تعمیر آن‌ها نیز بسیار ساده‌تر و راحت‌تر صورت گیرد. از لحاظ زیباشناسی هم او‌ پی‌ اس بسیار محتاطانه عمل می‌کنند. در‌ واقع طراحی آن‌ها به گونه‌ای صورت گرفته است که در مانیتور ادغام شوند بی‌آنکه اثری از آن‌ها در نمای دستگاه مشاهده کنید.

در‌ نتیجه پنل تعاملی شما ظاهری کاملا حرفه‌ای و بی‌عیب و نقص خواهد داشت و کابل‌های اضافی باعث شلوغی فضا نخواهند شد. قابلیت ارتقاء و مقیاس‌پذیری، ویژگی دیگری است که در کامپیوترهای خشابی دیده می‌شود. کاربران می‌توانند هنگام خرید متناسب با نیازهای خود دستگاه ops قدرتمند‌تری تهیه کنند و یا آن را ارتقاء دهند. این انعطاف‌پذیری به آن‌ها کمک می‌کند تا طول عمر پنل نمایشی خود را افزایش دهند. از دیگر مزایای کامپیوتر خشابی، می‌توان به سازگاری گسترده آن‌ها اشاره کرد. او‌پی‌اس‌ها با بسیاری از نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها سازگاری دارند. لذا کاربر با انواع گوناگونی از انتخاب‌ها مواجه است و می‌تواند مطابق با نیازهای خود اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلف را بکار بگیرد.

مشخصات و قیمت کامپیوتر یکپارچه ops

اگر یک برد هوشمند در‌اختیار دارید که به سیستم اندروید مجهز است و می‌خواهید ویندوز ۱۰ یا ۱۱ را به آن اضافه کنید، بهترین روش افزودن ماژول او پی اس می‌باشد. مهم نیست کسب‌و‌کار شما چیست و در چه حوزه‌ای قرار دارید، خواه مدیر یک مدرسه باشید و یا مدیر‌ عامل یک شرکت تجاری. کامپیوترهای خشابی عملا جهت بر‌آورده کردن چنین انتظاراتی طراحی شده‌اند. آن‌ها به سادگی می‌توانند عملکرد سیستم نمایشی شما را (از ساینیج‌های دیجیتال گرفته تا بردهای هوشمند و پنل‌های تخت تعاملی) متحول کنند. جهت کسب جزئیات کامل‌تر و یا دریافت مشاوره، می‌توانید با همکاران ما در پرو‌ استور در تماس باشید. تنها کافی است با شماره ۵۲۴۷۲۰۰۰ تماس گرفته و داخلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *