کسب و کار

نورپردازی با چراغ سقفی روکار لوکس پولاکس + روش خرید

استفاده از چراغ سقفی لوکس پولاکس از جمله شیوه های مدرن نورپردازی در فضاهای عمومی می‌باشد. چراغ سقفی در زیر گروه تجهیزات نوری قرار گرفته و نصب بسیار آسانی دارد. همین ویژگی باعث شده است تا این چراغ ها بسیار مورد استقبال طراحان دکوراسیون داخلی قرار گیرند. این چراغ های لوکس بی آنکه محدودیتی در فضا ایجاد کنند، نوری یکنواخت و ملایم به محیط‌های خارجی و داخلی می‌بخشند. این چراغ‌ها ضمن تامین نور کافی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دکوراسیون داخلی را تکمیل کرده و با سبک معماری مدرن در هماهنگی کامل به سر می‌برند.

 

انواع چراغ سقفی پولاکس را بشناسیم!

چراغ سقفی روکار پولاکس دارای پایه ثابت بوده و ظاهر آن به چراغ های ریلی شباهت دارد. خوبی این نوع چراغ ها در متحرک بودن آن است. به نحوی که می توان در جهات مختلف این چراغ ها را چرخاند و از نورپردازی آن نهایت استفاده را برد. ناگفته نماند، چراغ های روکار Pollux دارای هفت وات توان بوده و هفتصد و چهل لومن روشنایی دارند. این میزان وات به خوبی قادر است نوری زیبا، ملایم و کافی به محیط هدیه بدهد. این چراغ‌ها که به صورت استوانه ای طراحی می شوند، با تکنولوژی COB ساخته شده اند. این تکنولوژی باعث می‌شود تا شعاع نور، گستره بیشتری در نسبت با دیگر چراغ ها داشته باشد. ضمن اینکه لامپ های استوانه ای روکار در مقایسه با دیگر انواع لامپ ها دارای خیرگی کمتری نیز هستند.

ظاهر مدرن و مینیمال محصولات پولاکس یکی دیگر از مزایایی است که می توان به آن اشاره کرد. قابلیت تغییر جهت تابش این لامپ ها در کنار عمق رنگی بالا و شار نوری هزار و پانصد، ویژگی‌های منحصر به فردی به این محصول داده است که خرید آن را برای علاقمندان به تجهیزات نورپردازی توجیه می‌کند.

انواع چراغ سقفی پولاکس را بشناسیم

انواع چراغ سقفی متحرک پولاکس

چراغ سقفی متحرک پولکس با توجه به کیفیت و تامین زیبایی، جدیدترین محصول در زمینه نورپردازی در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. این چراغ ها در دو شکل استوانه ای و مکعبی قابل فروش هستند. شما می توانید این چراغ ها را در رنگ های سفید و مشکی از فروشگاههای معتبر تهیه نمایید. همچنین با توجه به وات های مختلفی که این محصول دارد، این چراغ ها قابل فروش می باشند.

چراغ سقفی متحرک پولاکس چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که اشاره شد، چراغ سقفی متحرک پولاکس در مدل های متحرک تولید شده و این قابلیت را دارد که جهت زاویه نور را تغییر داد. از دیگر ویژگی های این چراغ محبوب، صرفه جویی در فضا است. شما می توانید با تهیه این نوع لامپ، نور عمومی را به خوبی تامین نمایید. ضمن این که محصول دارای سی و شش ماه گارانتی نیز می باشد. مقاومت این لامپ ها در برابر گرد و غبار بسیار بالا بوده و دارای شاخص رنگی نود می باشد.

چه مکان هایی را می توان با چراغ متحرک پولاکس نورپردازی کرد؟

با کمک چراغ متحرک پولاکس می توان ادارات، اتاق های نشیمن، فروشگاه ها و گالری ها را نورپردازی کرد. اگر قصد دارید از این چراغ ها برای نورپردازی ادارات کمک بگیرید. پیشنهاد می کنیم رنگ مهتابی این لامپ ها را انتخاب کنید. این لامپ ها از آنجایی که دارای کلوین بالای سه و هزار و پانصد می باشند، به خوبی نور مهتابی و غیرمستقیمی را تولید می کنند که باعث افزایش تمرکز و دقت پرسنل می شوند. این نور به خوبی می تواند خطاهای دید انسانی را کاهش دهد. نکته مهم دیگری که می توان به آن اشاره کرد، زاویه تابش نور است. زاویه نوری که این نوع لامپ ها ایجاد می کنند، با زاویه دید پرسنل و کارمندان در یک سطح قرار نمی گیرد. از همین رو، می توان ادعا کرد این لامپ ها باعث افزایش راندمان کاری و روحیه افراد در محیط کار می شوند.

7dc56beb 8297 48e4 8439 67ac41fb446a

نورپردازی با پولاکس برای اتاق نشیمن نیز توصیه می شود. این نوع لامپ ها به خوبی می توانند حس آرامش و احساس راحتی را در بین افراد خانواده تامین کنند. برای اتاق نشیمن، بیشتر از نور گرم و آفتابی که دارای کلوین بین دوهزار و هفتصد و سه هزار می باشد، استفاده می کنند. پیشنهاد می شود که از چراغ هایی استفاده کنید که با تکنولوژی ال ایی دی طراحی شده باشند. این نوع لامپ ها ضمن کم مصرف بودن، عمر و ماندگاری خوبی نیز دارند. در موزه ها و گالری ها نیز این چراغ ها به خوبی روی اشیاء، تابلوهای نقاشی و غیره روشنایی انداخته و فضا را روشن و زیباتر می کنند. همچنین، فروشگاه ها بدون کمک این چراغ ها در جذب مشتریان و ارائه محصولاتشان به موفقیت کامل نمی رسند. با نصب چند منبع نوری از این برند، می توان نورپردازی عمومی را بهبود داده و اجناس را بیشتر و بهتر از همیشه در معرض نگاه مشتریان قرار داد.

خرید چراغ های Pollux

بهترین راه برای تهیه تجهیزات روشنایی این برند، خرید از وبسایت رسمی و فارسی روشنایی پولاکس است. صفحه ای که در حال مطالعه آن هستید، بهترین نوع این محصول را ارائه می دهد. این وب سایت، ضمن تامین محصولات نورپردازی فضای داخلی و بیرونی از ارائه دهندگان چراغ های سقفی روکار و توکار نیز می باشد. با مراجعه به دیگر بخش های این فروشگاه اینترنتی می توانید با ویژگی های فنی، آخرین قیمت های ارائه شده و جدیدترین محصولات این برند آشنا شوید. مراجعه به وبسایت انگلیسی Pollux نیز در کسب اطلاعات تکمیلی بسیار موثر بوده و به خوبی شما را با آخرین تجهیزات نور و روشنایی آشنا می کند.

چند نکته مهم درباره خرید این محصول

هگام خرید چراغ سقفی پولاکس حتما به مساحت و نوع فضا توجه داشته باشید. تمامی وسایل و اشیائی که در خانه و دفتر کارتان حضور دارند، باید با کمک این نوع لامپ ها ظاهر بهتری به دست آورند. حتی پنجره ها، ستون ها و اختلاف ارتفاعی که در مکان مورد نظر دیده می شود در رابطه با این نوع لامپ ها باید در هماهنگی کاملی قرار بگیرند. تاثیر نور در بهتر دیده شدن اشیاء و المان های بصری بسیار حائز اهمیت است. انتخاب یک برند مطمئن به معنی صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد. رنگ نور چراغ نیز بسیار اهمیت دارد. رنگ های آفتابی برای محیط های اداری پیشنهاد نمی شوند زیرا باعث خواب آلودگی و عدم تمرکز می گردند. زاویه تابش، طول عمر و نوع لامپ از دیگر نکاتی هستند که هنگام خرید این محصول باید به آنها توجه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *