کسب و کار

ترفند و نکات مهم در استفاده از نتفلیکس که باید بدانید

Netflix یکی از محبوب ترین سرویس های پخش فیلم و سریال و برنامه های تلویزیونی است. میلیون ها نفر در سراسر جهان هر روز از تماشای نتفلیکس لذت می برند. اگر به تازگی اشتراک Netflix خریداری کرده اید، با ما همراه باشید تا نکات و ترفندهای Netflix را برای دسترسی ایمن به همه خدمات داخلی و خارجی آن به شما معرفی کنیم.

بهترین نکات و ترفندهای نتفلیکس

این نکات به شما کمک می کند تا تجربه کاربری خود را بهبود بخشید. چیزهای عالی برای دیدن پیدا کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. ابتدا به شما نشان خواهم داد که چگونه بهترین محتوا را در Netflix پیدا کنید. علاوه بر این ترفند ها ما پیشنهاد می کنیم که اقدام به خرید اکانت نتفلیکس Netflix – اورجینال از سایت پرمی شاپ کنید و بهترین فیلم و سریال ها را با بالاترین کیفیت ببینید:

در Netflix محتوای بهتری پیدا کنید

تنظیمات برگزیده را ریست کنید

اگر ترجیحات شما از زمان شروع استفاده از Netflix تغییر کرده است، یا از دیدن پیشنهادات بر اساس سلیقه خانواده خود خسته شده اید، با تنظیم مجدد تنظیمات قبلی خود برای مطابقت با سلیقه فعلی خود، می توانید آنچه را که نیست تغییر دهید. این تنظیمات برگزیده Netflix شما را در حساب شما بازنشانی می کند. به این ترتیب پیشنهادهای جدیدی دریافت خواهید کرد.

  1. به نمایه خود در گوشه سمت راست بالا بروید، سپس روی حساب کلیک کنید.
  2. برای مشاهده فعالیت خود، به پایین بروید و روی مشاهده فعالیت کلیک کنید.
  3. برای حذف چیزی که می‌خواهید از سابقه طعم خود حذف کنید، روی X کنار آن ضربه بزنید.
  4. حتی می توانید رتبه بندی های قبلی نتفلیکس خود را پاک کنید. برای مشاهده فهرستی از محتوایی که در Netflix رتبه‌بندی کرده‌اید، روی رتبه‌بندی‌ها در کنار فعالیت من کلیک کنید.
  5. اکنون روی X در کنار فیلم یا سریالی که می‌خواهید رتبه‌بندی را حذف کنید کلیک کنید.

از چند پروفایل متفاوت استفاده کنید

اگر یک حساب نتفلیکس با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید، پیشنهاداتی بر اساس سلیقه افراد دیگر دریافت خواهید کرد. یکی از بهترین ترفندهای نتفلیکس این است که می توانید چندین پروفایل در یک حساب کاربری ایجاد کنید تا از این وضعیت جلوگیری کنید. این به شما امکان می‌دهد فهرست‌های تماشا، سابقه تماشا و توصیه‌های خود را جدا نگه دارید.

لیست ۲۵۰ برتر IMDB محتوای عالی برای تماشا ارائه می دهد. همه موارد موجود در این لیست در نتفلیکس در دسترس نیستند. می‌توانید فهرست IMDb را بر اساس رتبه‌بندی، تاریخ انتشار یا تعداد رتبه‌بندی‌ها مرتب کنید.

پس از انتخاب محتوای مورد نظر، در Netflix جستجو کنید. اگر در دسترس نباشد، Netflix عناوین مرتبط را پیشنهاد می کند.

ازبرای دریافت پیشنهادات استفاده کنید

یکی از ترفندهای نتفلیکس این است که اگر نمی دانید چه چیزی را تماشا کنید و می خواهید چیزی به طور تصادفی برای شما انتخاب شود، netflix roulette.net. انتخاب کنید که آیا می خواهید نتایج فیلم یا سریال یا هر دو را ببینید. علاوه بر این، می‌توانید جستجوی خود را بر اساس ژانر یا رتبه، فعال یا بازیگر، یا بر اساس عنوان خاصی فیلتر کنید.

4c0b25b8 b7a4 4a24 a652 6e0ef68b60ca

رتبه‌بندی‌های Rotten Tomatoes Netflix را بررسی کنید

بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس توسط منتقدان مورد تایید Rotten Tomatoes رتبه‌بندی می‌شوند. می‌توان نظرات و رتبه‌بندی‌های فیلم را در RottenTomatoes.com پیدا کرد Netflix.در دسترس را مشاهده کنید و فیلم های مورد نظر خود را پیدا کنید.

موارد جدید را در What’s New On Netflix بیابید

اگر می خواهید در مورد آخرین نسخه های نتفلیکس در کشور خود یا هر جای دیگری در جهان بدانید، WhatsNewOnNetflix.com مراجعه کنید. این وب سایت دارای پایگاه داده ای است که جدیدترین فیلم ها و سریال های نتفلیکس را از سراسر جهان نشان می دهد. اطلاعات سایت هر روز به روز می شود. بنابراین اطلاعات آن کاملاً به روز است.

صفحه Best of Netflix Reddit را بررسی کنید

Reddit یکی از این وب‌سایت‌ها است که… اجازه می دهد تا بحث در مورد موضوعات مختلف را برای همه فراهم کند در این سایت اتاق های گفتگو درباره هر چیزی از جمله نتفلیکس را خواهید یافت. در صفحه Netflix Best، می توانید موارد دیگر را بخوانید نظرات کاربران در مورد مشاهده فیلم ها و سریال های نتفلیکس در گروه های جداگانه. برای مشاهده محتویات گروه روی نام آن کلیک کنید.

موارد بالا بهترین ترفند نتفلیکس برای یافتن محتوای جدید در آن بود. در مرحله بعد، ترفندهایی برای صرفه جویی در وقت و هزینه هنگام استفاده از Netflix به شما خواهم گفت.

 

نکات و ترفندهای Netflix برای صرفه جویی در زمان و هزینه

کاهش کیفیت پخش برای کاهش مصرف داده

اگر می‌خواهید هنگام تماشای محتوای آنلاین در Netflix، داده‌ها را ذخیره کنید یا سرعت پخش را افزایش دهید، تنظیمات کیفیت ویدیو را در Netflix تغییر دهید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • برنامه را باز کنید Netflix در تلفن همراه و در منوی حسابتان.
  • تنظیمات پخش را از بالای گزینه منوی حساب انتخاب کنید.
  • کیفیت پخش مورد نظر را انتخاب کنید. (اتوماتیک، کم، متوسط ​​یا زیاد)
  • برای تایید تنظیمات روی ذخیره کلیک کنید.

ec0cd236 c00f 4756 aec1 3c5def98a7c3

حساب خود را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید

اگر می خواهید در هزینه های عضویت صرفه جویی کنید، حساب خود را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. در یک حساب Netflix، می‌توانید پروفایل‌های مختلفی برای هر فرد ایجاد کنید و بازپخش، پیشنهادات و سابقه جستجوی متفاوتی داشته باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات ورود به حساب Netflix خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید و از او بخواهید که یک نمایه برای شما ایجاد کند. سپس حق عضویت را تقسیم کنید. حتی اشتراک netflix را از Anargift Can در در همان زمان، فیلم ها و سریال ها را از طریق ۴ نمایه با یک حساب کاربری تماشا کنید.

دانلود فیلم یا سریال و تماشای آفلاین آنها

یکی از بهترین ترفندهای نتفلیکس این است که می توانید محتوای مورد نظر خود را از نتفلیکس دانلود کنید و در زمان دیگری که نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد تماشا کنید. هنگام انتقال در هنگام استفاده از داده تلفن همراه یا مواجهه با قطع و قطع اتصال اینترنت. البته، همه محتوا را نمی توان در Netflix بارگیری کرد.

  1. برای دانلود یک فیلم یا سریال در Netflix، برنامه Netflix را در تلفن همراه خود باز کنید. برای مشاهده فقط محتوای قابل بارگیری، از منوی پانل کناری، روی «در دسترس برای دانلود» کلیک کنید.
  2. روی یک فیلم یا نمایش ضربه بزنید تا به صفحه جزئیات آن بروید.
  3. سپس روی نماد دانلود کلیک کنید تا دانلود شروع شود.
  4. اگر در حال دانلود سریال هستید، باید روی نماد دانلود قسمت مورد نظر ضربه بزنید.
  5. پس از پایان دانلود، روی دانلودهای من در منوی اصلی ضربه بزنید تا لیستی از فیلم ها و نمایش های دانلود شده را مشاهده کنید.

در اینجا چند نکته و ترفند کلی مربوط به Netflix آورده شده است:

سایر نکات و ترفندهای کلی برای Netflix

از میانبرهای صفحه کلید هنگام پخش جریانی در Netflix استفاده کنید

یک ترفند نتفلیکس که پخش، مکث، سریع به جلو، عقب و غیره را آسان‌تر می‌کند، استفاده از فهرستی از میانبرهای صفحه‌کلید است. می توانید بدون نیاز به ماوس از این توابع استفاده کنید.

  • F= تمام صفحه
  • ESC= خروج از تمام صفحه
  • Shift + فلش چپ= عقب، Shift + فلش راست= سریع به جلو
  • M= بی صدا
  • فلش رو به بالا= افزایش صدا
  • فلش رو به پایین= کاهش صدا
  • Enter= پخش/مکث
  • Page up= پلی
  • Page down= مکث

تنظیمات زیرنویس را مطابق با نیاز خود تغییر دهید

اگر از زیرنویس‌های غیرضروری در Netflix خسته شده‌اید یا می‌خواهید فیلم‌هایی را با زیرنویس به زبان دیگری تماشا کنید و همچنین فونت و اندازه زیرنویس‌ها را تغییر دهید، می‌توانید این موارد را از طریق تنظیمات زیرنویس تغییر دهید.

روی نماد چت (که شبیه حباب گفتار است) کلیک کنید تا زیرنویس‌ها را هنگام پخش ویدیو تغییر دهید. این به شما این امکان را می دهد که زیرنویس را خاموش یا روشن کنید، زبان زیرنویس را تغییر دهید و غیره. اگر می‌خواهید اندازه یا رنگ زیرنویس‌ها را تغییر دهید، به تنظیمات زیرنویس Netflix بروید.

فعال کردن توقف خودکار

اگر احتمالاً هنگام تماشای فیلم یا سریال در نتفلیکس به خواب می‌روید، می‌توانید تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش شود. نتفلیکس مجموعه ای از پروژه ها را در بخش Make It در وب سایت خود دارد. یکی از این پروژه ها جوراب Netflix است. p>

جوراب های netflix متوجه می شود که شما وقتی آیا شما به خواب رفته اید و او تماشای فیلم یا سریال را متوقف می کند.

اکنون که با نکات و ترفندهای Netflix آشنا شدید، آماده اید که بیشترین بهره را از اشتراک Netflix خود ببرید. اگر چیز دیگری می دانید، لطفا در نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *